Adanalı 62.bölüm fragmanı izle 1 mayıs 2010

Adanalı 62.bölüm fragmanı ekranlarda çıkınca bu konuya eklenecektir.Adanalı 62.bölüm 1 mayıs 2010 günü ekranlarda olacaktır.

Nisan 22, 2010 tarihinde Dizi izle içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 113 Yorum.

  1. bence en qüzel film

  2. YAVUZ ABİ MARAZ ALİ ABİ NAZLI ABLA SİZİ ÇOK SEVİYORUM……….ÇÜNKÜ ADANALI DA EN İYİ OYNAYAN SİZ OLDUĞUNUZ İÇİN AMA SOFİA ABLAYIDA VE ENGİN ABİYİDE ÇOK SEVİYORUM.AMA BİR ŞARTIM VAR HANİ YENİ GELEN ESRE VAR YA HİÇ HOŞUMA GİTMİYOR BİDE MÜDÜR ÇÜNKÜ HEPSİ ADANALI VE MARAZ ALİYİ ÖLDÜRMEYE ÇALIŞIYOR………………SİZİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUM…………..

    • ay salak yavuz abi diyor sanki öyle bi kişilik var :D çoluk çocuk bunlaar

      • mehmet akif alakurt

        Ben hepsinide tanıyorum maraz ali yani mehmet akif alakurtt bizim komşumuzz adanalı olduğu günler beraber bakıyoruz cicişlerrr filmde ne olacak hep bana anlatıyorrrr mehmet abiii seni çok seviyorummmm …

      • maraz ali (çakması )

        sen öyle san osman bu çok güzel bir film senin gibilerin anlaması zor olur heralde kafanda biraz var

      • Mehmet Akif Alakurt

        Abicim sen ben Mehmet Abi nin komşusuyum yazmışsında ben seni tanımıyorum….Ama beni sevdiğin için teşekkür ediyorum….Ayriyetten herkese teşekkür ediyorum…..

        Mehmet Akif Alakurt

    • sana katılıyorum cnm esra güzel ama kötü ben en çok o müdürün gitmesini istiyorum

      • asıl nevzat müdür olunca bu film daha çok heyecanlı olur zaten geberecekte maraz ali ve adanalı birlik olup ona yok edecekler

    • ByPcCaNavArİ

      zaten setin içinde bilmiceklermi sankı bu bi dizi

  3. bence maraz ali abi nazlı ablayı çooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyo .yoksa onu kurtarmaya düğününe gitmezdi bence

  4. Maraz ali abi ve nazlı abla birbirlerine çok yakışıyolar

  5. maraz ali abiyi çook seviyorum bence film bitmesin çünkü istemiyorum

  6. Maraz Ali Seni Çok Seviyorum

  7. ben bu diziyi çok ama çok seviyorum bir bölümünü kaçırırsam oturup ağlıyorum bence bu dizi hiç bitmesin maria ablanın olümüne çok üzüldüm sofya ablaya ve adanalıya çok üzüldüm çünkü hem annemiz hemde sevdiğimiz insan ölse nasıl bir duyguya kapılırız bu yüzden

  8. güzel ama nazlı habki keree roke we dıwe sere weni şekkırkın

  9. ADANALI HAYRANİ

    adanalıyı 1. bölümünden beri izliom
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    çoooooooooooooook güüüüüüüüüüüüüüüzeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl

  10. jinda perçin

    dünyanın en güzel filmi çokgüzel ya

  11. o kadar abartmayın adanalı güzel ama bazı sahneleri terbiyesiz ayrıca ben nazlıyı hiç sevmiyorum maraz alinin yakışıklığını onun şımarıklığı bozuyo

  12. bence süper bir dizi ama maria nın ve idil in ölmesi kötü ama nazlı da kötü değil nevzat müdür zaten kötü bir de onun yanındaki kız ismi neydi hah esra güzel kız ama kötü

  13. yaa maraz ali adamları nasıl dövüyo büyüyünce onun silahını alacam

  14. çoookkk güzel adanalı nazlı ve maraz ali çookk yakışıyorlar emre de kıskandı ali yi valla

  15. maraz ali bu filmden çıkmalı

  16. havlı çocuk

    ben sizi seviorum ama birşeyi dikkate almanızı istiyorum bazı flimleri izleyenleri etkiler ve sizin fliminizde çok izlenilen bir flim ve olumsuz şeyler yerine olumlu şeyler yapmanızı rica ediyorum örneğin marianın ölümü çok üzücü bir etki bıraktı ve size aşığğğğğğğğğğğğğğğğııııııııııııııııııııııııııııımmm ama lütfen şule adlı birini faceden ekleyin

  17. ben adanalıyı her bölümünü izliyorum eğer kaçırırsam internetten bakıyorum ya si?

  18. ya bende adanalı filmini coooook seviyom ama maraz alinin adamlarına ne oldu coktan beri yoklar filmde????

  19. sinem erkoç

    esra güzel bir kız değil ama maraz ali ile idil çok yakışıyordu bnce nazlı çıksın idil tekrar girsin…marianın ölmesi kötü oldu artık fazla tutulmaz bu dizi başka kimse çıkmasın bnce…bu dizi hep devam etsin istiyorum…………

  20. Nurgül YEŞİLÇAY

    Maraz aliyi çok seviyorum ve diziden hiç çıkmasın istiyorum nevzat müdür ölsün bnce maraz alinin çetesi geri dönsün diziye nollllluuuuurrrrrrrrrrrrrrrr…….timur(tilki),ferruh(fena),boncuk AND
    MARAZ ALİ

  21. hepiniz sacmalıyorsunuz geri….. adı üzerinde dizi bilmem ağladım bilmem üzüldüm bilmem seviyorum o sizi seviyomu ali abinizle yavuz abiniz eşe…ler

  22. YAVUZ ABİ MARAZ ALİ ABİ NAZLI ABLA SİZİ ÇOK SEVİYORUM……….ÇÜNKÜ ADANALI DA EN İYİ OYNAYAN SİZ OLDUĞUNUZ İÇİN AMA SOFİA ABLAYIDA VE ENGİN ABİYİDE ÇOK SEVİYORUM.AMA BİR ŞARTIM VAR HANİ YENİ GELEN ESRE VAR YA HİÇ HOŞUMA GİTMİYOR BİDE MÜDÜR ÇÜNKÜ HEPSİ ADANALI VE MARAZ ALİYİ ÖLDÜRMEYE ÇALIŞIYOR………………SİZİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUM…………..

  23. güzel bir film heyacanla izliyorum her cumartesi merak adiyorum bu hafta ki bölümünü…

  24. ensevdi im filmin bir rincisi

  25. maraz ali ve adanalı nevzatı öldürecek
    eşek nevzat gıcık aldım

  26. tüm ölümler ve dövüşmeler hayal ürünü maraz ali gerçekte öyle dövüşmüyor

  27. bence tüm türkiyenin böyle bir diziye ihtiyacı vardı artık tek taraflı dizi izlemekten bıkmıştık yani ya hüzünlü ya maceralı… ama bu dizi tüm duguları birleştiriyor hem tüm adanalı severlerine güzel bir haberim var biz adanalı hakkında güzel yorumlar yaptıkta adanalının bitmesi zorlaşıyor mesala canım ailemde bitmişti nasıl yanına girdi izleyicilerin yaptığı yorumlar sayesinde inşallah adanalı en çok izlenen dizi olarak bir rekor kırar ki bu da adanalıdan bekleniyor

    r

  28. inadına karizma

    ya bakıyorum bu formlarada baya hayalci arkadaşlar varmış madem maraz komşunuz slm söle :D bence bu dizi abartılı bizi oldu en başlarda çok guzeldi fakat bence devlet mevlet işe girdi abartıldı ve abartılıyor gerçekler acıdır baklava tatlıdır ölese baklava gerçek değildir puhahaha:D:D:D:D:D:D

  29. bence çog ama çoggüzel bir dizi off ama ben idildede marianın ölündede ağladım bence çıkmasalardı daha iyi olurdu nazlı cog sımarık bence uymuyorlar zaten müdüre gıcığım esrayaya 62 bolumu merakla bekliyorum inşlah marz ali yakalanırda sucsuzluğunu ispatlar ve artık polisler olmaz nazlıylada olurlar :D

  30. arkadaşlar ben bügün dizinin çekimine gittim daha doğrusu rastladım bu fildede maraz alii adam dövüo :D idilin ve marianın neden cıktıklarını zorda olsa yönetmene sordum iksininde film(bölüm) sözleşmelerinin bittiğini sölediler :)

  31. marazali çok seviyom
    ve adanalaıyda tek nevzat müdürle esrayı sewmiyom
    nazlıyı da sewioom
    ama
    marazalinin cetesi ner
    marazali 62 bölüm de yakalanıyo duyduk uymadı demeyin
    adanalı marazaliye inan nolur.
    macere devam ediyor.

  32. coluk cocuk filmi ya

  33. adanalı fılmını sevıyorum ama en cok kavga yerlerını sevıyorum

  34. Oktay Kaynarca

    Benim yönetmenlerden aldığım biligilere göre ya yüzüncü bölümde Maraz Ali(Mehmet Akif Alakurt) ya ölecek ya da filim bitecekmiş..Bize böle bir bilig igeldi sitesi sevdim güzelmiş….

  35. polat alemdar

    yaaaaaaaaaaaaa film çok ama çok saçma bu filmde güzel rol oynayan maraz ali ve nazlı adanalıy gene hiç sevmiyom çok çocuksu bence ama bence adanalı ölsünve bikere dünyanın en güzel en gerçekçi dizisi kurtlar vadisi pusu

  36. maraz ali seni çok seviyorum eğer beni merak edersen sen beni bulursun çünkü çok zekisin

  37. ujjjsüper film ama daha heyecanlı olsan ceza şarkısı sık sık kulanılsa süper olur bence
    lllm

  38. böyle diziden başka bişey yok valla maraz alim seni facelere yazdık seni ve nazlı çok seviyorum

  39. elif köroğlu

    ADANALI DİZİSİNDE MARİA ÖLDÜ.İŞLER KARIŞTI.MARİA ÖLDÜ DİYE DİZİ HEYECALI OLMAYA BAŞLADI.MARAZ ALİ MÜDÜRÜN MARİANIN ONU ÖLDÜRDÜĞÜNÜ BİLİYOR.YANİ MÜDÜR ADANALININ VE MARAZ ALİNİN ÖLMESİNİ İSTEDİ.ONUN YÜZÜNDEN MARİA ÖLDÜ.MARAZ ALİ BİLİYOR.MARAZ ALİ O BİLDİĞİNİ ADANALIYUA SÖYLESE İŞLER FAZLA HEYECANLI OLMAYA VE KARIŞMAYA BAŞLIYACAK.ADANALININ 62,BÖLÜMÜNDE MARAZ ALİ Yİ BULUYORLAR ORASI HEYECANLI VE MERAK EDİYORUM AMA 1 MAYIS CUMARTESİ GÜNÜ ÖĞRENEBİLİRİM.

  40. maraz ali ile nazlı birbirlerine çooooooooooooooooooooooooooooooook yakışıyorlar

  41. bu diziyi sevvvvvveeen şöyle sesinbiz adanakıyık Allah’ın adamıyık desinler kanka yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  42. başka dizilerin amına koyim lan en iyisi bbuuuuuuuuuubbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  43. bu diziyi çok seviyorum ve 1. bölümden beri izliyorum marya ve idilin ölmesine çok üzüldüm o gelizekalı müdür ün çıkmasını istiyorum

  44. arkadaşlar…

    bu diziyi beğenmiş olmanız çok güzel!!!!!!!

    herkese teşekkürler

    • bu dizide sen olmazsan bu filmi bir daha mümkün değil kimse açmas.çünkü sen bu filmin ışığısın marazali

    • beğenmş olamamız güzel diosunuz ama idil çıktıından beri dizinin tadı tuzu kalmadı doğrusu bn eskisi kadar beğenmiyorum idil geriye dönsün istiyorum nazlıysa hiç güzel oynamıyor we birbirinize hiç yakışmıyosunuss esrayıda beğenmiyorumm 1 ara döwüşüyle kendini beğendiriodu ama şimdi ispitçilik/casusluk yapıor zaten zar zor beğenmştm o da çıksın bence İDİL GERİYE DÖNSÜN LÜTFEN TAYFUN GÜNEYERE BU DİLEKLERİMİ İLETİNİZ NOT : EĞER BÖYLE OLURSA DİZİ REYTİNG DEN GEÇİLMEZZ

  45. maraz alinin adamlaru bu bölümde gelip maraz aliyi kurtarırlar belki inşallah

  46. ben maraz alifilminin bitmesini istemem

  47. mehmet akif alakurt

    mehmet abi sen çok iyi birisin eminim ki 1 mayısta gene kaçacaksın polislerden ama abi bence kaçma ve o cd yi ver onlara

  48. nevzat müdürün akciğeri çürümüş yakında bıyığıda çürüyecek. marazali öldür o nevzatla esrayı iyibi patakla nazımıda döv nazlıyıda al ikinizde çok iyi oynuyorsunuz engin seni vurduya onu biraz döv hadi akşamı sabırla bekliyorum thank you

  49. nurgül yeşilçay kendi dizini sevmiyormusun ben senin dizine bir baktım çok nazlısın murat yıldırımla

  50. adanalıyık allahın adamıyık salak ertankendini kahraman sanıyorr

  51. mari da öldü yaaaa

  52. marazaliyi sewenler bendendir

  53. alakurt 1.90 lık dev adam karizmatik…..

  54. maraz ali kaçma bence cd’yi göster tamam marianın öcünüde al

  55. zıkım ye polat alemdar adanalıya laf atma pis sanki sen dizide güzel oynuyon salak öküz

  56. maraz ali bu sefer nasıl kurtulacak kimbilir

  57. maraz aliyi sevenler beğensin

  58. Maraz ali Adanalı yavuza herşeyi anlatırken eli bağlı şikelde müdür ve adamları engel oluyor….catışma cıkıyor adanalı yavuz silahıyla ateş edio maraz ali elireni yerden bıcak alıp çözüm kaçıyor…ben biliyorum bunları çünkü ben adanalının karamanıyım ondan herşeyi bilirim kimse duymasın

  59. süper bir film ama maraz alinin yakalanmasına üzüldüm

  60. evet gerçekten yeni bölümünüü buyuk bi merkla bekliyorum cok güzel bi filim maraz ali ile adanalı sonunda birleşecekler hepside süperr oyuncularr mehmet akif de çok güzel oynuyor hepsine başarılar diliyorumm

  61. ben sizi çok seviyorum rolünüz süper

  62. güzel wallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

  63. bencede güzel flim ama cok yavas yavas ilerliyo uyuz oluyrum biraz hızlandırsalar yaaaa…

  64. maraz ali olmasa ben bu diziyi seyretmem üstelik adanalıdan nefret ediyorum çok geveze maraz ali bence çok yakışıklı üstelik
    hiç maraz alinin adamlarını göstermiyorlar 63.bölümde bence adanalı herşeyi öğrenir maraz ali ona diski izletecektir

  65. ben bu diziden nefret ediyorum.
    çünkü hep aynı şeyler ve adnalı çok konuşuyor komiklik yapmaya çalışıyor güya
    ben bu dizide en çok sofya yı seviyorum
    eğer diziden idil ve maria çıkmasaydı daha güzel olurdu

  66. maraz alisana hastayım seni adanalıyı nazlıyı ve sofyayı çok seviyorum özellikse maraz ali ve adanalı sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum tam gaz devam

  67. bence en güzel en iyi dizi

  68. bence dünyanın en harika en muhtesem 1 numaralı filmi nedeninisöyliyim çünkü adanalı(oktay kaynarca) benim babam

  69. maraz alinin bu bölümde kullandığı bmw nedir??

  70. Maraz Ali Dövüşürken Soyunmasını Bekliyorlar Yani Seks Yapıcaklar Mk :D

  71. oktay kaynarca senin babansa gülben mehmet akif alakurtta benim babam bana tekvando öğretiyo her akşam :D

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

