Gönülçelen Dizisi 10. Bölüm Fragmanı 30 Nisan

Gönülçelen Dizisi 11. Bölüm Fragmanı izle

Gönülçelen Dizisi 10. Bölüm izle,Gönülçelen Dizisi 10. Bölüm 30 nisan izle,Gönülçelen Dizisi 9. Bölüm,Gönülçelen Dizisi 10. Bölüm çiçekçi kız izle,Gönülçelen Dizisi 10. Bölüm fragmanı izle

Gönülçelen 30. bölümü ile 30 nisan cuma akşamı atv ekranlarında olacaktır. Fragman yayınlandığında ilk buradan izleyebilirsiniz. İyi seyirler.

Nisan 23, 2010 tarihinde Dizi izle içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 48 Yorum.

  1. murat hasretten hiç vazgeçmesin hiç kavga etmesinler gönülçelen 26. bölüm de bitmesin çok güzel bir film hasret murat çok yakışıyosunuz hasret&murat

    • fatmA SEN NERDEN ÖGRENDİN YA ŞU TV DE İKİ DİZİM VAR SAKIN 26. BÖLÜMDE FELAN BİTMESİN YA ZATEN ÇOOK GİZLİ ŞEYLER VAR DİZİDE HASRETİN ANNESİ KEHYA İKİ ADAMIN Bİ KIZA AŞIK OLMASI FELAN VALLA SAKIN BİTMESİN ZAQTEN TUBA VE CANSEL İÇİN İZLİOM BU DİZİ İKİ SEZON YAPAR NE BİLİM YAZARLARA SESLENİOM UZATSINLAR (ARMUDUNU KITLADIM AKORDUMU UTLADIN SAN MA Kİ AFİF GELİR OTURTURUM KODUNMU… SİZİ ÇOOOK SEVİOM)……

  • yha çok beyeniyorum tubayı yani hasreti canseli de çok seviyorum yani murartı mrat çok yakışıklı yha hasret desek yıkıyo saçları yeter harikaa hiç bitmesinnn lütfenn

  • hasret murat çok yakışıyor

  • murat 10. bölüm de hasrete kızmasın barışsınlar kavga etmesinler

  • bu dizi final olmasın

  • 10. bölüm de murat hasrete kızmasın hasret murat muratın evine gitsinler

  • hasretin yerinde olmak isterdim cansel elçine aşıgım çok karizmatik onu canlı olarak görmeyi çok istiyorum ve kesinlikle onu görücem bunun için herşeyi yaparımmm

  • keşke bu dizi haftada 2 kere olsa cumaları sabırsızlılla bekliyorum

  • firdevs erdem

    bence bu filmi asla bitirmesinler çünkü bu film gibi sini hiçç bi yerde bulamazlar bu film kadar reytingleri bulamazlar haa bu arada bu filmide diğerleri gibi sapıtmasınlar hasret çoookkk güzell murata aşığım

  • bencede hiç bitmesinn insanın cansel elçin gibi bir sevdiği olsa ne ister sevdiği kzı kıskandmmm simdi:)

  • nolur gönülçelen bitmesin ya çok güzel bir film bitmesin biz filme bayılıyoruz

  • ya nie bitmesin bitmesin diosunuzki öle bişeymi duydunuz?

  • çok güzel bir dizi.severek dinliyorum,muratla hasret arasındaki aşk filizlenmeye başlıyor.ilk başta dinlemiyordum.ama artık hiç kaçırmıyorum.candel elçinde çok yakışıklı.tuba büyüküstün çok şanslı.Ayrıca dizi 26.bölümde mi bitecek .lütfen cevap yazın

    • ya bence zeynep yanlış hatırlıyo gönülçelen 26. bölümünde bitmio hem öle bi karar önceden alınmış olsa bile dizinin reytingleri tavan yaptı bitireceklerini sanmıyorum

  • muratla hasretin arası kötü olmasın
    cihan aralarından çıksın

  • gönülçelen kolik

    ya arkadaşlar tutturdunuz bi 26 26. BÖLÜM DE BİTECEK diye kim size söyladi. ALLAH AŞKINA CEVAP YAZIN

  • bende yagmura katılıyorum bu fılım reytıng tavana vurdu nasıl bıtsın herkes bu fılımı dort gozunan bekler ben ce baya surecek bu fılım cok sahane bır fılım bıtermı yavvvv

  • hasret ile murat çok yakışıyorlar bu dizi final olmasın lütfen çok güzel bir dizi diğer izlediğim dizere 10 basar…

  • Ya neden hepiniz bu dizinin 26.bölümde bitecek diye tutdurdunuz? nerde gördünüz ? keske 100. bölüme kadar gittse bu dizi, her cumayi iple çékiyoum ama cuma gelince de dizi ne kadar çabuk bitiyo ToT neyse ama neden hep 26.bolumde bitecek diyosunuz anlamadim?

  • zeynep arkadaşımız 26. bölümde bitecek die yazmış herkes onu soruyo . zeynep arkadaşımız bu duyumu nerden aldığını söylerse sevinirizz:))HEM ZANNETMİYORUM 26. BÖLÜMDE BİTECEĞİNİ O KADAR REYTİNG VARKEN REYTİNGLERDE 2. SIRADAYIZZ İNŞAALLAH BİTMEZZ BU DİZİ TUBA&CANSELLL SİZLERİİ ÇOKKKKK SEVİYORUMMMM!!!

  • berbattttttttttttttttttttttttt ıgrenccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc sacmalıktan ıbaret aptal bır dizi

  • herkes kendi adına konuşsun bazıları salaklık yapıp beyenmemişler

    • Bencede, herkes kendi adina konussun, ben bu diziye asik oldum sanki, her fragmanini en az 10 defa seyrediyorum ve hergün cuma gelsin diye dua ediyorum, ben bu güne kadar böyle harika bir sey izlemedim, bunu begenmeyen diger salaklara da güle güle diyorum, ben bu dizi için Hanimin ç. vazgeçtim ama neden 26.bolum de bitecek diyosunuz, bu çok üzücü bir durum :'(

  • bende gönülçelen dizisini zevkle izleyenlerdenim fakat yaptığınız yorumları okumak daha bir zevkli geldi bana. alemsiniz, yüzünüzden gülücük eksik olmasın ve gönülçelen dizisi siz hep gülebilin diye baki kalsın. gönülçelen, sahiden gönül çeliyormuş!

  • evet bu dizi bizim gönlümüzü çeldi, bu dizi için HANIMIN COFTLIGINDEn bile vaz geçtim ben, cuma gününÜ bekley bekleye karnima agrilar girdi =)

  • Çok seviyorum bu dizini.Muradı çok beyeniyorum.Onun Fun külübü yokmu.Bilen varsa yazsın lütfen.

  • Harika bir dizi.Eski türk filmi tadinda.İnternetten defalarca izliyorum.Hiç bitesin.Cansel Elçin’in Hatırla Sevgili’den hayranıyım.Onun oynadığını görünce başladım bu diziye.Tuba’nın daha önce dizilerini sürekli olarak izlememiştim.Onu da beğeniyorum.Bu dizi hiç bitmesin.Cansel Elçin önümüzdeki yılların da gözde aktörleri arasında bence.SEVGİLER……

  • murat ve hasret birbirlerine çok yakışıyorlar ama artık aşklarını birbirlerine itiraf etsinler ve evlensizler hiç kavga etmesinlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • çok ğüzel ama arkadaşlar hiç merak etmeyin hasret eve dönecek ve hasret muratın eski sevgilisi seline benzicek ve hoşuna giden nesrin hasreti destekler ve nesrin muratın hoşuna gitmeyeceğini bilir ve muratın doğunğününde hasrete süprüz yapar nesrin muratın eski sevğilisi selinin eski ğiysilerini verir ve hasret onu muratın doğunüğnünde ğiyer ve orda bitiyor hı bir de ciyan murata artık sayğılı olur

  • bu aksam verecekler 3.fragmanini çok mutlu oldum ama yarina kadar sabretmek çok zor

  • çok romantik bi dizi bu kadar ilgi ile izlenen bir şeyi sonlandırmak büyük hata. kesinlikle bir sezon daha devam etmeli.. eğer bu dizi bitecekse de cansel elçin mutlaka ekranlar da olmaya devam etmeli

  • sükür 3 fragmani geliyorr!!

  • 3.fragmani neden vermediler agliyacagim simdi ToT

  • hasretle murat kavga etmesinler birbirlerine çok yakışıyorlar lütfen evlensinler nesrin ve levent aradan çekilsin ikisindende nefret ediyorum ha bi de berrin var o kadını hiç sevmiyorum…

  • hasretin ve muratın yerinde olmak isterdim ikiside çok tatlılar birbirlerine çok yakışıyorlar gerçek hayattada birlikte olsalar iii olur.inş.tuba büyüküstün ve cansel elçin bu yazdığım yorumları okurve bana cevap atarlarsa çok mutlu olurum.bu dizi hiç bitmesin.yaprak dökümü uzatıldığı gibi bu dizide uzatılsın ama saçmaya gimesin.sizleri çoık seviyoruz

  • merab arkadaşlar
    ben bu diziye aşığım bu dizi için babamla bile kavga etmeyi göze aldım tubam çok ama çok güzel cansel de çok ama çok yakışıklı.ikisi birbirine çok yakışıyo
    haa
    buarada bence sonradan levent te hasrete aşıkolur 3erkek kavga edrler.böylece film daha heyacanlanır hemde bu dizi 26.bölüm de değil 26.000 ci bölümde final olur
    cuma günü gelecek diye çatlıyorum yani
    keşke haftada deniz yıldızı gibi hergün olsa ölüyorum öbür güne kadar.canselin aşığı tubanın hayranıyım

  • vallaha ben tuba’ya bayılıyorum tubanın sçları yıkılıo zaten söyleyecek bişey bulamıorum cumayı 4 gözle bekliorum!…

    C(:

  • ya dizi mükemmél

  • çokkk güzel bi dizi gönülçelenin sesi çok güzellll yaaaa

    1. Geri bildirim: Top Posts — WordPress.com

    Bir Cevap Yazın

    Takip Et

    Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

