Murat Dalkılıç – Külah Şarkı sözleri


Murat Dalkılıç Külah Şarkı Sözleri
Sana bu gönülden çiçekler var,
Bana senin rüzgarın gelmiyor,
Boşuna yola serilmiş emekler var,
Biliyorum kimseye değmiyor,
Belki razıyım buna dünden,
Belki hiç değilim sosyetiq.com
İnan bi farkı yok güzelim zaten,
Ben aynı ben değilim,
Sevgimiz yetersiz,
Bence bi süre görüşmeyelim,
Ayrılık olabilir nedensiz,
Onca yalana ilişmeyelim,
Bu son sözler imansız,
Senle kötüye dönüşmeyelim,
Belki gemi oluruz limansız,
Sonunda külahı değişmeyelim..

Nisan 25, 2010 tarihinde video, Şarkı sözleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 53 Yorum.

  1. çok süper bi parça tıpkı diğerleri gibi ,çok severim murat abimi ,inş onu görme imkanım olurr ..çok karızmatik biri ayrıca .helal bee yürü murat abim kim seni tutabilirr

  2. bencede hem kendisi güzel,hem şarkıları güzel kısa herşeyi güzel….
    hatta bizim müzik öğretmenimizin qankasıymış…..müzik öğretmenimizin yerinde olmak istiyorumm

  3. gerçekten harika şarkı murata da bu yakışır insanın dnledikce dnleyesi geliyr süpersin MURAT

  4. çok güzel bir şarkı anlamları süper çok yakışmış murata

  5. bence buzamana kadar en güzel şarki digerlerini de beyendim (ama seni şarkilarından çok seviyorum klibi büyük bir hevesle bekliyorum)

  6. çooooooooooook mükemmell ve tam benim duygularımı anlatıyor.. dal kılıç yolun açık olsun,,.kardeş

  7. soner yapmıs yıne yapıcagını =))

  8. süpersin muradımm hep böyle başarılı ol her powertürk’ü açtıgımda her kral tviyi açtıgımda hep senn için açıyorumm

  9. MURAT DALKILIÇI KEYİFLE İZLİP VE DİNLİYORUZ GERÇEKTEN ÇOK İYİ BİR YETENEK M.DALKILIÇI ÇOOK SEVİYORUZZ SESİNİİN MÜKEMMELLİĞİNİ ÖVÜYR VE TAKTİR EDYRZ

  10. murat yine yapmış yine yapacağını çok şeker çocuk bu ya pelinle mutluluklar murat

  11. tuba :murat

    yapmış yine yapacağını çok şeker çocuk bu ya pelinle mutluluklar murat

    tuba :murat yapmış yine yapacağını çok şeker çocuk bu ya pelinle mutluluklar murat

  12. süoerrr şarqııı..:D

  13. KÜLAH ŞARKISINI HERGÜN DİNLİYORUM.
    HERGÜN DİNLEMEYE DE DEVAM EDİCEM

  14. ben murat dalkılıçın kuseniyim çok severim murat abimi cnm bnm yha msn mivereyim mervenurgulhan@hotmail.com sıcak sohbetler için beklerim

  15. süper bence murat seni seviyorum benimle evlenirmisin

  16. offff ölürüm sanaa bitanesin sennnn murat dalkılıççç her yaptığın olay her yaptığın muhteşemmm….foreverr murat….

  17. yha çoq süper adam çoq yakışıklı:):)

  18. çoq qüsel şarkıları var ve çok güselde sesi var bnce bu sarkı çoq qüsel bii şarkı.kendiside çoq yakışıklı yakışırrrrrr…..

  19. sûper!!! diyecek bisey yok valla !!!!

  20. süper bi şarkı aşığım sana murat abi bütün şarkıların fefkalade

  21. şarkısı süpeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr başarılar dilerim seni çok seviyorum

  22. çok süper bir parça zaten ben de bir beste yaptım ya oda murat dalgılıçiçindi çok süper bir müzüik

  23. bence murat dalkılıçın en güzel şarkısı her gün dinliyorum süperrr bişey:))))

  24. bu şarkı çk güzel bn bu şarkıya bayılıyorum

  25. bence süper çünkü insanın dinledikçe dinleyesi geliyor süpersinnnnnnnnnn muratttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  26. bence süper benzaten bayılıyorum murat dalkılıça keşke onun yerinde olsaydım ayrıca ben kıyamadım ikimize şarkısına bayılıyorum çok güzel

  27. 10 ağustos 2010 süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bu şarkı çok güzellllllllllllll muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  28. super bir şarkı hem kulaga hoş geliyo hem de sözleri anlamlı… burdan murat dalkılınçça tebrik ediyorum..

  29. MURAT ABİ SEN BİTANESİN ŞARKILARIN SÜPERR MÜZİK HAYATINTA BAŞARILAR DİLERİM SENİ ÇOOK SEVİYORUM

  30. sana bayılıyorum çoooooooooook yakışıklısın

  31. bencede murat dalkılıç çok tatlı ve şarkısıda çok güzel murat dalkılıç seni ve şarkını çok seviyorum

  32. çok
    güsell şarkı yapmış

  33. arkadaşlar bu akşam şarkı yarışmasına katılıyorum bu şarkıyı seçtim.

  34. sana bayılıyorum:)))

  35. seni seviyom sana bayılıyorum:)))

  36. bütün şakılar gibi buda çok güzel olmuş söyleyecek söz bulamıyorum seni çok seviyorum

  37. gülçin ergül

    murat dalkılıcın şarkıları güzel çok beğeniyorum onun şarkılarını onu çok seviyorum by.

  38. gülçin ergül

    ben çok beğeniyom

  39. çok güzel şarklar yazıyor onu gönülden tebrikediyorum..başarılarının devamını dilerim.. ve eklemek istiyorum türkiyenin en ii şarkıcılarından biri kimsenin şüpesi olmasın :))))))))))

  40. murat dalkılıçı seviyorum ve her gün sevecem bir gül kadar güzel ol ama dikenleri kadar zalim olma birine oyle söz söyleki ya öldür yada asla yaralı bırakmaaaaaaaaa

  41. murat dalkılıç süper bir adam bayılıyorum ona şarkıları süper

  42. murat dalkılıç süper bir adam onu çok seviyorum çok büyük hayranıyım.
    odamın her bir köşesinde resimleri var,her allahın günü ona bakıyorum.
    murat dalkılıç seni çok seviyorum….

  43. sana manyak gibi aşığım şarkılar daha üret devan edeceğim

  44. murat dalkılıç gibi adam olmak isterdim çok süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  45. bende büyüyünce senin gibi sanatçı olmak istiyom hatta senin şarkını bile çok seviyorum evin her tarafında posterin var seni çok seviyorum

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

