Ömre Bedel 36. Bölüm Fragmanı izle


Gold Film’in yapımcılığını üstlendiği, Nihat Durak’ın yönetmenliğini yapığı, Deniz Akçay’ın kaleme aldığı Ömre Bedel’in heyecan dolu 36. bölümü 04 Mayıs Salı günü saat 20:00’de Fox ekranlarında olacaktır…
Ömre Bedel 36. Bölüm Fragmanı yayınlanınca sizlere paylaşcağım

Nisan 23, 2010 tarihinde Dizi izle içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 17 Yorum.

  1. biz ömre bedel dizisini çok seviyoruz. lütfen ömür cesura biraz ilgi göstersin. ömür cesurun yüzüne biraz gülsün. aylinin karşısına yeni biri çıksın.cesur ömür için bir fedakarlık yapsın ve ömür cesura biraz iyi davransın. gelecek bölümlerde biraz yüzümüz gülsün.

  2. erdem saçlarını ve sakallarını kessin.

  3. bizim mahallede herkes izliyor.buradan bütün malatyaya selamlarımı gönderiyorum

  4. Omre bedelı severek izlıyorum cesur yaptıklarından pısman oldugu icin omure sevecen davranıyor bence omur cesura daha yakınlık gostermelı cunku cocugun babası ben birlıkte olmalarını ıstıyorum

  5. hepinizin dediklerine katılıorum ömür cesura biraz iyi davransın nolur yhaaaaaaa…. tmm anladık erdemi sevio, cesur pişman ömüre yaptıklarından ama ömürde biraz cesura iyi davransın ömürde haklı cesur ona neler yaptı ömür evlendigi halde…[birbirlerine çok yakışıolar ((ömür,cesur))]

  6. ömre bedel dizisini çokkkkkk seviorummmm

  7. Ben Ömre Bedelı Kazakistandan serediyorum , çok beyandım güzel dizi , Cesur zorla güzellık olmuyor brak Ömerı eterın kadar zarar verdın nasıl acımaz insansın sen

  8. erdem sakallarını kessin , hapisten çıksın , ömürle aile birdaha yerine gelsin , cesur ölsün gebersin, aylin üvey çocuk sahibi olsun, DNA testi yanlış çıksın bebek erdemin yani adaşımın olsun……………………………………………………………………………………..

  9. cesur abi yani murat abi sizinle tanışmak istiyorum. lütfen kamera arkası yapın bebeğede maşallah

  10. ben ömre bedel dizisini çook sewiyorum ve 1.bölümünden beri bu diziyi hiç kaçırmadım ömürün ablası cesuru sevmediğinden dolayı öldü ve ilknurun ihanetinin bedeli ömüre kardesine kaldı ama erdem ve ömür birbirlerine çok yakışıyorlar ben onların evliliğinin bozulmamasını istiyorum…ama bir yandan da cesur haklı ömürün yaptığı intikamını almalı çünkü ömürde cesura ihanet etmiş bulunuyo ama bence ömür ve erdem çok güzel bir aile olabilirler bir kez daha erdem bi hapishaneden çıksında gerisi hikaye

  11. yaa cesur ve ömür birlikte olsun artık erdemden nefret ediyorumm ve dizinin bitmemesini istiyorum

  12. cesur ömürü peşini bıraksın erdem hapisden çıksın ömrele erdem eski mutluluklarına kavuşsun aylin artık yüzü gülsün aylin mutluluğu hak ediyor

  13. Cesur bırak artık Ömürün peşini seni semiyo işte yeter

  14. bnce erdemle ömür birlikte olsunlar ve bir daha asla ayrılmasınlar cesurda gebersin aylin evlat sahibi olup başkasıyla evlensin umarım böle lütfen böle olsuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnn

  15. ömre bedel dizisini çok seviyorum… ömür cesura biraz iii davransın… ömür erdemi sevmeyin bıraksın… ömür cesura aşık olsun… ömür erdemde ne buluyoki yhaaa… bence cesur erdemden bin kat daha yakışıklı erdem çirkin biri ömür cesura aşık olsunnnnnn lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  16. ya şu ayten amma salak aylinde sabiha sömürü yapıyo ah ah ömür canımsın kız

Bir Cevap Yazın

