2010 AçıkÖğretim (AÖF) ara sınav sonuçları-Açıköğretim 3-4 nisan sınav soruları


2010 AçıkÖğretim (AÖF) ara sınavlarına az bir süre kaldı.

Haftaya ara sınavlar yapılacak.Herkes yoğun bir şekilde sınavlara çalışmakta.Sınavdan sonra sitemizde,

2010 AçıkÖğretim (AÖF) ara sınav soruları ve cevapları eklenecektir.

yorumlarınızı ve sınavdan sonra görüşlerinizi ve yorumlarınızı bizimle paylaşmanızı bekleriz.

Açıköğretim (Aöf) Sorularını Adım Adım İndirme şekli

1- Öncelikle açıköğretim fakültesinin e-ogrenme sitesine giriyoruz. Buradan siteye girebilirsiniz: http://eogrenme.anadolu.edu.tr/

Burada “Oturum Aç” a basıyoruz

2- Karşımıza giriş yapacağımız sayfa geliyor. Buraya T.C. Kimlik Numarasını giriyoruz.

3- T.C. Kimlik Numaramızı girdikten sonra karşımıza sayfa geliyor.

Buradan sırasıyla şunları seçiyoruz.

* Numaralı Fakülte Yazan Yerden SINAV SORULARI
* Numaralı Bölüm Seçiniz Yazan Yerden İstediğiniz Yılları seçiyoruz.
* Numaralı Ders Seçiniz Yazan Yerden Seçtiğiniz Yıllara Ait Ara Sınav , Final ya da Bütünleme Soruları
* Seçtiğin yıla ait tüm dersler karşımıza geliyor.

Yorumlarınızı bekliyoruz

Sonuçlar açıklandığında aşırı bir yoğunluk olduğundan siteye erişim ilk etapta zor olabilir. Service Unavailable hatası alınıbilir. Bunun için bir süre sonra yoğunluk azalacaktır, daha sonra tekrar erişmeyi deneyebilirsiniz

Sınav sonuçlarını öğrenmek için tıklayınız

Nisan 26, 2010 tarihinde Güncel içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

