Demet Akalın Olacak Olacak Sözleri

Demet Akalın Olacak Olacak Sözleri
Sindiremiyorum bu ihaneti
İçimde bir nefret
Beklemiyordum bu felaketi
Yüreğim dizivesarki.wordpress.com sabret
Hazmedemiyorum yok oluşları
Kaçıyor korkak
Yok sayamıyorum bu cehaleti
Yok öyle susmak
Çok vurdum duymaz
Bu kadar olmaz
Kendi düşen ağlamaz
Unutup acımı alacam öcümü
Asıl o zaman görecek gücümü
Onunda yerini biri dolduracak
Kadere inanırım olacak olacak..

Nisan 28, 2010 tarihinde video, Şarkı sözleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 7 Yorum.

  1. tuğçe şahin

    süperrrr eski sevgiime gelsinnn:)))))

  2. bu şarkı en sevdiğim şarkı olmuş durumda gerçekten çok başarılı bir sanatçı Demet Akalın çok seviyorum kendisini… 🙂

  3. süüper yha tam benlikk:)

  4. süperrr bir şarkı 🙂

  5. demet akalın seni çok seviyorum …… bu şarkın harika ….. evl

  6. demet akalın seni çok seviyorum ……. bu şarkın harika evli mutluda harika …….seni çok öpüyorum demet akalın ….. :):p

  7. çok güzel seni çok seviyoruz bütün şarkılarına bayılıyorum ve ayrıca çok güzelsin 🙂

Bir Cevap Yazın

