Hanımın Çiftliği 28. Bölüm Fragmanı izle


Arkadaşlar sizde görüşlerinizi Hanımın Çiftliği 28. Bölüm hakkında yorum yazarak belirtin
Hanımın Çiftliği 28. Bölüm Fragmanı,Hanımın Çiftliği 28. Bölüm Fragmanı izle,Hanımın Çiftliği 28. Bölüm Fragmanı seyret,Hanımın Çiftliği 28. Bölüm ,Hanımın Çiftliği 28. Bölüm izle,Hanımın Çiftliği 28. Bölüm full izle,Hanımın Çiftliği,Hanımın Çiftliği izle

Nisan 28, 2010 tarihinde Dizi izle içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 5 Yorum.

  1. h.çiftliği 28 bölüm istiyorum isallah haftaya cuma yine oynar oynamazsa dizi asla izlemem ya bir bölüm oynuyor bir bölüm oynamıyor öyle yaparsanız insanların kafaları karışır.ben dizi de hiç bir şey anlamadım okadar ara veriyorlar…oynamıyor dizi keyfimde kaçıyor isallah haftaya cuma h.çiftliği oynar

    • merak etme bu hafta yayınlıyolar keyfin kaçmiyacak (= kanald nin yayın akışını bak haftalık programlar yazıo..

  2. güllü çok güzel

  3. güzel bir roman oyuncuları mikemmel şahsi kanaatime göre hepsi oskarlık oyuncu nasıl bu kadar güzel oyuncuyu yerli yerinde oynatabilmişlerse bu takımın teknik direktörünü veya yönetmen veya yapımcı herkimse çok yerli yerinde oyuncu monte etmiş tebrik ediyorum

  4. nefret ediyorum şu güllü ahmağından.. inş hiç çıkamaz oralardan..

    kemal malıda hala güllüye yazıyo öle gözüküyo.. romanın sonunu okuyan varsa merak ettim güllüyle kemal birleşiormu :s

Bir Cevap Yazın

