Yusuf Güney – Aşka İnat şarkı sözleri

Korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkın en deli haliyle ben tutmuşum elinden
İnan korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkına kul köle şad olmaktan yandı heryanım
Aşk adına geldim kapına
Bırak nazı namazını gel yanıma
Aşka inat ben bir başıma
Mecburum kapıldım yoluna

Ben senin gözlerindeki gizemli bakışlarına tutuldum
Sen benim düşlerimdeki son hayalim son umudumsun
Ben aşkın en derindeki en koyu rengini seviyorum
Sen eski günlerindeki aşkı sevdayı arıyorsun
Korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkın en deli haliyle ben tutmuşum elinden
İnan korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkına kul köle şad olmaktan yandı heryanım

Mayıs 5, 2010 tarihinde Şarkı sözleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 4 Yorum.

  1. süperr bii şarkııı sözlerr felann süperr zatenn yusuf la rafet el romanadaa bu yakışırdı yazın şarkısı buu 100%100

  2. çok güzel bır album olmuş şarkılar ve yusuf güney mükemmmel

  3. ŞARKI SÜPER OLMUŞ.ÇOK BEĞENDİM.SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIMM CANIM BENİM SENİNLE TANIŞMAK İSTİYORUMMMM.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Yaaaaaaaa ne zaman seni gormek nasip olacak bana Yusufum????Bence kimse benim kadar bunu kalpten istemez!!!!

Bir Cevap Yazın

