Yusuf Güney – Serserin Oldum şarkı sözleri

Deli dolu aşka, cilvesine kanma
Huyu suyu karma öylesine yanma
Beter oldum delilere döndüm
Bir arsızın yüzünden
Vurdum duymaz
İpe sapa gelmez sevmeyi bilmez
Kerem oldum Mecnuna döndüm
Yinede yaranamadım
İnadını bırak insafa gel

Serserin oldum, Sersefil oldum
Geçmişi sil at geleceğe bak
Gel benim olda bitsin azap
Off Sorma dizivesarki.wordpress.com kaç gece oldu
Kaç kez dizinde kapandım
Yandı yandı durdu bak
olmadı bu dünya dönsün
içinde habersiz varsın
Kor ateş gibi yaksın
Büyüleyici sözlerine kandım
Serseri bu dünya

Mayıs 5, 2010 tarihinde Şarkı sözleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 5 Yorum.

  1. yusuf güneyin bu albümü mükemmmel ve yusuf güney de mükemmmel

  2. bencede herşey mükemmel olmuş her açıdan eee nede olsa yusuf varr

  3. süpersin yusuf yürüü bee kim tutar seni allah yolunu açık etsin süper gidiyorsun hep böyle devam et

  4. yaptığın her şarkı birbirinden güzel….
    yusuf gerçekten on mumara beş yıldızsn ..
    yolun açık olsun ..bi şarkı bu kadar tutkuyla yazılabilir.gerçekten çok şanslı…

  5. çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo güzellllllllllll

Bir Cevap Yazın

