Aslı Güngör – şarkı sözleri

Bi kalbi yerinden oynatıyorsan
Yanına kalbini koyman gerekir
Bile bile beni böyle
kul dizivesarki.wordpress.com ediyorsan
Suçunu marifet sayman gerekir

Kalbimin köşesine dilekler sakladım niyetine
Çok düşünme, yola gel, baştacım ol

Aşk alev aldı, yanıyor bak içimde
Aklımı kovalıyor, benim peşimde
Afet-i insan kendini koy yerime
Sensiz düştüm of senin eline
Sensiz düştüm of senin eline

Kitapları okuRum onu yazıyorlar
Hepsi de hikaye yanılıyorlar
Kralı da gelse kuralına uymaz
Aşk işini bilir IIH şekil almaz

Kalbimin köşesine dilekler sakladım niyetine
Çok düşünme, yola gel, baştacım ol

Aşk alev aldı, yanıyor bak içimde
Aklımı kovalıyor, benim peşimde
Afet-i insan kendini koy yerime
Sensiz düştüm of senin eline

KORKAN ŞANSINI ELİYLE KOVALAR
KIYMET BİLMEYEN KIYAMETİ SARAR
ELMANIN HATRINA TANIŞTI DÜNYA
AŞK UÇUŞUNCA BİRİLERİ YAKALAR

Aşk alev aldı, bütün ipler elinde
Aklımı kovalıyor, benim peşimde
Afet-i insan kendini koy yerime
Sensiz düştüm of senin eline
Sensiz düştüm of …..
senin elineeeeee

Mayıs 9, 2010 tarihinde Şarkı sözleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

