Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu şarkı sözleri


Şarkı Sözü

yüreğim de zincirler kırılıyor duydun mu
nefes nefes bu gece sevdanın son vuruşu

sen hiç böyle sevdin mi?
sen hiç böyle oldun mu?
baş eğdim yine aşka
ama bu son saygı duruşu!

seni, karanlıklara bırakmak istemezdim
anıları, bu solmuş çiçekle süslemezdim
ardından acıtacak bir tek söz söylemezdim
ben hiç hak etmedim ki böyle unutuluşu!

sen aşkı çiçek, böcek, güneş, bulut sanmışsın
mevsimine göre uyuyup, uyanmışsın
sen artık benden sonra sevemezsin yanmışsın!
yüreğimden çıkardım attığın kör kurşunu!

Mayıs 12, 2010 tarihinde Uncategorized içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

