Habertürk AB grubunda Birinci

Merhaba arkadaşlar biraz nette dolaşma fırsatı buldum :Dhaberturk’un sitesine girdim habertürk birinci diye haber’e baktım adamlar Ntv yaklaşmış ve geçmişler hatta adamlara helal olsun valla kısa sürede bu başarı her babayiğid yapamaz.Her içi kanalıda severek izlerim özellike Ntv’ye daha canlı daha dolu  daha renklimi desek ne 😀 ha bide Banu abla var onu çok seviyorum 😀

Mayıs 14, 2010 tarihinde Blog içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 2 Yorum.

  1. Banu ablamızı kim sevmez 🙂

  2. peki neden öyle oldu ? sand demişin de sand nedr bilmiyorum )) benimde basima gelmesin bu ? ne yapmam gerek ?

Bir Cevap Yazın

