MUSTAFA DENİZLİ BEŞİKTAŞ’TAN AYRILDI


Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören, Mustafa Denizli ile yollarını ayırdıklarını açıkladı. Demirören, bu kararı Mustafa Denizli’nin sağlık durumunu gözönünde bulundurarak aldıklarını söyledi.

YILDIRIM DEMİRÖREN
“YOLLARIMIZI AYIRMAK ZORUNDA KALDIK”

Demirören,”Hocamızın sağlık durumundan dolayı yollarımızı ayırmak zorunda kaldık. Hocamıza her zaman kapamız açık. Ne görev isterse alabilir. Yarından itibaren yeni hoca için görüşmelere başlayacağız” dedi.

MUSTAFA DENİZLİ
“BEŞİKTAŞ BENİM ÇOCUKLUK AŞKIMDI”
Mustafa Denizli basın toplantısında çok üzgün olduğunu belirterek, şunları söyledi:
Türkiye’de birçok büyük camiada görev yaptım. Fakat bu camiaların içinde Beşiktaş benim çocukluk aşkımdı. Bunu hep gururla söyledim. Bugün de değişen birşey yok. 50 yıl önce hislerim neyse bugün de odur. Birkaç gündür beni çok üzen ama başkanın ve yönetimin görüşünü bekledim ve açıklama yapamadım.

“MECBURİYETTEN”
Beşiktaş ile olan ayrılığım ne kadar sürer bilemiyorum.. Ama son derece sağlıklı olmam için önemli bir zamana gerek var. Bu süreci büyük heyecanlardan uzakta geçirmek zorundayım. Bu nedenle başkanımızdan izin istedim. Daha önce imzalanan sözleşme ile ilgili yürürlüğe konmamasını istedim. Bu konuyla ilgili hem Beşiktaş’a hizmet edemeyeceğim bir süreç olacağı için hem de benim sağlım için böyle bir kararı birlikte aldık. Onun dışında yazılan doğru değildir. Ben Beşiktaş’ta son derece mutluydum. Ama şartlar bu mutluluğun bir süre birlikte yürümemize engel olduğunu gösterdi. Benim buna ihtiyacım var. Başkana çok teşekkür ederim. Olağanüstü günler yaşadık. Üzüldük sevindik. Bu nedenle bu süreci dönüşümün daha faydalı olması için gerekli görüyürum. Başkan ve yönetimimiz bu konuda birkaç gün kaybetti. Bu karardan sonra herkesten çok hemen bir teknik adamın kulübümüzün başına geçmesi başta benim dileğimdir. Gelecek olana 2 yıllık raporu sunacağım.

Haziran 4, 2010 tarihinde Güncel, Spor içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

