Gökhan Özen – Daha Erken şarkı sözleri

GECEYİ SALLA HADİ MÜZİĞİ KISMA
İSTANBUL DAHA ERKEN

BEN ANLAMAM SUÇLI HAKLIDAN
İÇİ FARKLI DIŞI FARKLIDAN
KİMİ YAR OLMUS ARIZALIDAN
BAK İSTE BU GUZEL SORU.
Gökhan Özen – Daha Erken şarkı sözleri
KANA KANA SEVMELİ KURALI DEVİRMELİ
HAKEDENE HAKKINI UNUTUP VERMELİ
SEVECEKSEN ÖLUMUNE SEVMELİ
KAPASİTE MESELESİ BU

YANIMDA OLMASİ GEREKENLER
YANIMDALAR BAK TEKER TEKER
KURAL BASİT HATİRLATİRİM
GEÇMİŞE MAZİ DERLER

BİR ZAMANLAR AŞKINA YANARKEN
SENİ SON DURAK DİYE ANARKEN
SİMDİ YOKLUGUNA
ASKİ SATTİGİNA
SEREFİNE İÇERİM BEN

GECEYİ SALLA HADİ MUZİGİ KISMA İSTANBUL
DAHA ERKEN..

Nisan 24, 2010 tarihinde video, Şarkı sözleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 107 Yorum.

  1. ISTANBUL DAHA ERKEEEEEEEEE!

    Harikasin Gökhan Özen, sabirsizlikla bekliyorum diger sarkilari. Hele sükür sarkilarindan biri yüklendi 🙂 cok bekledim, sonunda geldi. Emegine saglik!

    /Necla

  2. BayıLdımm herşeyiyLe mükemmeLLikte üstüne yokk ❤ Devamını bekLıyoruz..

  3. supersn gokhan her zaman kı gbı sarkılarını buyuk ketfle dınlıorm basarılarının dewamını dılerm sewılıosn..:)

  4. her zaman ki gibi iğrençççççççççççççççççççççç……………….!

  5. berbat olmuş sakın bir daha böyle şarkı yazmaaaaaaaaaaa

  6. sprrrrrrrrr biiii şarkıı… bittimm
    mükemmllllll Gökhan özennnn Daha erkennn
    geceyi salaa hadi müzigi kısma istanbul daha erken 🙂

  7. süppper ötesiiiii

  8. süppeerr yyaaa çk beğenddimm yya eminim yaza damga gibi vurar bu şarkkı

  9. manyk ötesi manyk costr kim ttar seni

  10. seni çok seviyorum gökhannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  11. canım süpersin böle bi şarkı yı daha önce görmedim
    😀

  12. süperdinn bu yaza kesin dalga gibi vurur bu şarkı

  13. 😀 çok güzel olmuş D: yya teşekür ederim D:
    bu şarkı sayesinde kendimden geçiyorum

  14. süpeeeerrrrr… yaptı yine yapacağını gökhan harıkasın yaa :)))

  15. Yanimda Olmasi Gérekenler
    Yanimdalar Bak Téker Teker
    Kural Basit Hatirlatirim
    GECMISE MAZI DERLEEEEEERRRRRRR..!! ❤

    • biR zaManlar aşKına yanArken
      seNi sOn duRak diYe anaRken
      şimDi yokLuğuna aşKı sattIğına
      şerEfine içRrim bEnnnnNnn

      geCeyi salLa haDi müZiği kısMa istAnbul daHa erKennnNn

  16. gökhan abi sen bir tanesin obur şarkılarınıda bekliyoruz seni çok seviyoruz bide mardinde konser versen çokı güzel olacak ok bizi unutma

  17. çok güzel bayılıyorum gökhan özene çok seviorum

  18. çok süper olmuş gökhanım yeni şarkılarının devamını istiyorum.. kartala geldin süper oldu tatlım çok eğlendik çok saol canım

  19. SizE GöRe KötÜ oLabiLir. Ama BaNa GöRe SÜPER’ den ÖTESİİ .)

  20. süper yha bittim 😀

  21. SüPeRSüPeRSüPeRSüPeRSüPeSüPeRSüPeRSüPeRSüPeRSüPeRSüPeRSüPe

    SENİ SEVİYORUZ…. ÖLÜMÜNE KADAR :p:p:p

    SAYGILARRR ABİCİMMMMMM…

  22. super yaaaaaaaaaa cokk beyendim ben zatan onu ilk defa kral tv den izlemiwdim zataen onu cox beyenirem amakimurat bozdan sonra o benim awkim muradim seni ve gokhani cok sviyorum iwtw o kadar

  23. seni seviyorum sana aşığım süpersin gökhan

  24. herzamanki gibi çok güzel gökhanım çok güzel olmuş

  25. Tşk. admin

  26. yaaa çok tatlı yerim ben onu şarkıda süper olmuş tam gökhana yakışır şekilde tek kelimeyle mükemmellllll………..:))

  27. çok şeker ya şarkılarıda süper kendiside

  28. ay çok güzellllllllll seni çoooooooooooooooooooookkkkkkkkkk seviyoruzzzzzzzzzz çok
    tatlısın

  29. seni çooooook sewiyorum aşkımsın ,sen hayatımın tek anlamısın .ya o kızdan da ayrıl hem hiç yakışmıyorsunuz benimle olmanı istiyorums seni çoooook sewyom muck muck

  30. süpeeeeeeeeeeer olmuş SENİ ÇOK SEVİYORUM GÖKHAN. en hayran olduğum sanatçısın. keşke şırnak a gelseniz herkes coşacak seninleeeeeeeeeeeeeeeee…………… ELVAN ve ARKADAŞLARI

  31. tek kelimeyle mükemmel olmuş hareketli parçalar sana yakışıyor

  32. SÜPERRRRRSINN GÖKHANNN (H)
    INSANNLARI COSTURIONNN (Y)
    coooooooooooooooook güzel olmus agzina saglikk süppperrr

  33. çok güzelll olmuş yhaaa süper

  34. süpr olmuş senin hayranınım

  35. çok güzel şarkıı.bu arada site de güzelmiş güzel döğüşüyorsunuzzxD

  36. Ya bence hic de fena olmamis ama daha güzel dsarkilari da yok digil bence eski sarkilari cok daha güzeldi!!!!!!!

  37. senşiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviormmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  38. süper bi şarqıı bayıldım

  39. BİR ZAMANLAR AŞKINA YANARKEN
    SENİ SON DURAK DİYE ANARKEN
    SİMDİ YOKLUGUNA
    ASKİ SATTİGİNA
    SEREFİNE İÇERİM BEN BitioRuM Bu SözE Yhaaa x)

  40. her zamanki gibi çoooooook güzel olmuş seni çooooooooooooooooook seviyorum bu şarkında mükemmel gökhan

  41. şarkı deil. şarkı söyleyen süper

  42. gökhan abi seni cok seviyorum şarkıların çok güzel ve anlamlı

  43. süpeRsinn asqım hayaDum yüRü be kim tutaR sni cJq cJ

  44. SeninLe düeT yapmaqq cJq isTiyoRum qökhannnnnnnn x)

  45. cok güzellllllllllllllllllllll yaaaaaaaa

  46. tam ben ve ahmet gibiiiiiiiiiiiii askımmm ahmetimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  47. süperrrrrr gökhan abiiiiii herzamanki gibi, seninle düet yapmak istiyorum jaaaaa.

  48. süfer bir şarkı harika bayıldım bayıldım başarıların devamını dilerim

  49. süfer bir şarkı harika bayıldım bayıldım başarıların devamını dilerim

  50. yha gercekten harika ötesi bi sarkı hastası oldumm… inanılmaz harika bu sarki hic dilimden dusmicek galiba şasırdım kaldım bu sarkıyı duyunca hap bu sarkıyı dinlicemm…

    SÜPER,HARİKA,MÜKEMMEL

  51. aciyip güzel sarkı yapıyo gökhan özen yha hastasıyımmm

  52. yha hep bu sarkiyi dinlicem yha cok super gökhan cok yakısıklısın bu klibinde ve acayip super sarki yapıyosun…!

  53. Hiç ŞaŞmadım Her Şarkın qüzL olduqundan
    Diyecek bişi buLamiyorum…..Her Şerkın süper ötesi
    Ama şunu diYebilirim Seni bütün hayrnLAtın çok ama Çok seviyor……<3<3<3
    diqeR şarkını sabirsizlikla Bekliyorum
    seNi çok sefiorum gökHann ……… ,)

  54. çoqqqqqq güzel hatta ötesinde muhteşemmm seni seviom gökhannnnn

  55. nihayet çıktı şarkısı çok seviyorum gökhanı devamını bekliyoruz lütfennn

  56. brncisi iğrenç sensin nedne bu siteeye girip yorum yaptın o zaman ??
    bence sarkı muhteşem zaten gökhan özen muhtesem 😀 sarkıda da deniLidiği gibii
    yanmda oLması gerekenLer yanımdaLar bak teker tekeeer kuraL basiit hatırLatırıım geçmişe mazi derLeer 😉

  57. qökhan özeNiN hasTasıyıM yaa süpeR $aRkıLaR ypı00
    qökhaN özeN seNi öpüyoRuM muckkk wé sén! qöRmeyi ç0kk isTiyoRuM

  58. evet çok beyendim harika gökhan özeni çoook seviorum

  59. aşkım bu adam yaaaa

  60. ben çok
    beyndim
    süper gökan özen süpersin;)

  61. qökhan aßi çok qzL ßi şarkı ßn ßna ßayıLdm………….

  62. Sper bir Şarkı Zaten Gökhan Özeni Sewermm

  63. kesinlikle süper gkhan abi senin btn şarkılarını sevyrm iğrenç dien arkdşlr ne zırvalıylr grçktn anlamyrm

  64. Bu şarkıya bayılıyorum seni seviyorum

  65. süperrrr gökhan senide şrklarnıda çokkk sewiyorun

  66. yine oyunmu oynayacağız klipmiçekeceğiz

  67. aşkımmmmmsın gökaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn sni çooook sewiom herzamanki gibi süper bi şarkı bayıldım müthiş tek kelimeyle harika…haa bu arda gökan sn çoq tatlısın ❤

  68. bir dizi vardı onu birdaha oynamıycakmısınız çok güzel bir şarkı

  69. Gercekten Herzamanki Gibi Muhtesem ! Daha Cok Erken Beybi 😉

  70. firdevs dinler

    göjhan özenin tüm şarkılarını beğeniyorum bu şarkısıda çok güzel

  71. firdevs dinler

    çok beğeniyorum sizi umarım ilhamınız biz yani hayranların olur
    iyi çalışmalar

  72. firdevs dinler

    hııııı bu arada iğrenç diğenler kendilerini ne sanıyorlar mükemmel mi

  73. qÖKHanCım 10 numarASn o KonSeR qeCeSi nasLDık 😀 Devem cnm Dier ŞarkıLarı ßekLioRumm ..

  74. I LOVE YOU Gökhan,
    sesin süper
    ve digerlerine katilmiyorum gökhani igrenç buluyorsaniz niye dinliyorsunuz????
    Hadi gökhan seni kim tutar!!!!!

  75. arKadaşlar yorUmlarınız içİn çoOk teŞekkür edeRim

    yaNlız o iğRenç diYen kiŞilirin keNdi fikRi lütFen onLara kızMayın!
    (: 🙂 (= =)

  76. bence gökhan abi hem kendi güzel hemde klipleri süper
    gökhan abinin hastasıyım
    bana katılan varmı???

  77. var sa lütfen güzele tıklasın

  78. gökan abi ben ve ailem seni ve kliplerini seviyoruz bu arada çok yakışıklısın

  79. seni cok seviyorum

  80. her zaman ki kimi mükemmel kim tutar seni gökhan abiii
    İSTANBUL DAHA ERKENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!! DAHADA GÜZEL ŞARKILARINI BEKLİYORUM HA BU ARADA YORUMLARINIZI OKUDUM ARKADAŞLAR HİÇ KİMSE GÖKANIMA İĞRENÇ DİEMEZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bİ ZAMANLAR AŞKINA YANARKEN SENİ SON DURAK DİYE ANARKEN ŞİMDİ YOKLUĞUNA AŞKI SATTIĞINA ŞEREFİNE İÇERİM BAN GECEYİ SALLA HADİ MÜZİYİ KISMA İSTANBUL DAHA ERKENNNNNNNN!!!!!!!!!!! ÇOK GÜZELLLLLLLLLLL DİNLEMEDEN DURAMIYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUMMMMMMMMMMMMMMM

  81. gökhan özen mükemmeldin şim di daha çkk mükemmelsin sana aşığımmm hep böyle devam ettt sana hayranım

  82. ……………..mükemmel olmuş………………..

  83. nuriyeeeeeeeeeeee

    seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gokannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  84. bence bu şarkı çok ama çok güzel gökhan sana tek kelimeyle hayranım:):):):):):):):):)

  85. senin gözlerine hayranım

  86. çook güzel 🙂 beğendim

  87. cok güzel bu şarkıyla bizim okulun yetenek sizsinizine katıl mayı düşünüom

Yorum bırakın